مجلس انگلیس تعلیق شد

به گزارش تور آسیایی ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، در ادامه بن بست ها در اجرای برگزیت، مجلس انگلیس در آخرین ساعات شب گذشته تعلیق شد.

مجلس انگلیس تعلیق شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

تعلیق مجلس انگلیس پس از آن صورت گرفت که نمایندگان طرح بوریس جانسون برای برگزاری انتخابات زودهنگام را رد کردند و پس از این رای گیری وارد تعلیق پنج هفته ای خود شدند.

درخواست برای تعلیق مجلس انگلیس پیشتر از سوی بوریس جانسون، نخست وزیر اعلام شده و به تائید ملکه این کشور رسیده بود و با توجه به تائید انجام شده، نمایندگان مجلس انگلیس از امروز به مدت یک ماه به تعطیلی اجباری خواهد رفت.

در عین حال قانونگذاران انگلیس اما پیش از تعلیق پنج هفته ای مجلس، طرح جانسون را برای برگزاری انتخابات زودهنگام پیش از موعد مقرر برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا رد کردند و قانونی را اجرایی کردند که از اجرای برگزیت بدون توافق جلوگیری می نماید.

براساس قوانین پیشین، قرار است انگلیس تا روز 31 اکتبر چه با توافق و چه بدون از اتحادیه اروپا خارج گردد، اما مصوبه تازه مجلس این قانون را تغییر می دهد و نخست وزیر را وادار می نماید برگزیت را تا 31 ژانویه 2020 عقب بیاندازد، مگر آنکه تا روز 19 اکتبر یک توافق از سوی نمایندگان تصویب گردد، که با توجه به زمان محدود باقی مانده دستیابی به یک توافق میان لندن و اتحادیه اروپا غیرمحتمل به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 288

به "مجلس انگلیس تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس انگلیس تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید