پذیرایی هواپیمایی ماهان هنگام پرواز چگونه است؟

به گزارش تور آسیایی ارزان، پذیرایی از میهمان سنت دیرینه ایرانیان است و بر طبق همین رسم هواپیمایی ماهان با ارائه بهترین خدمات و رعایت استاندارهای بین المللی، لیستی کامل از انواع غذاها را در منو خود قرار داده و امکان پروازی لذت بخش، پر از طعم های عالی را برای مسافران فراهم می نماید.

پذیرایی هواپیمایی ماهان هنگام پرواز چگونه است؟

است که با داشتن ناوگان هوایی عظیم به بیش از 70 جهت داخلی و خارجی پرواز دارد؛ اما این هواپیمایی عظیم و محبوب چگونه در طول پرواز از مسافران خود پذیرایی می نماید؟

در پروازهای خود با توجه به جهت پرواز، زمان پرواز و محیط کابین انواع غذاهای سرد و گرم را به عنوان وعده کامل و غذاهای سبک را به همراه نوشیدنی به عنوان میان وعده به مسافران خود ارائه می دهد. منو غذایی هواپیمایی ماهان بر طبق استانداردهای بین المللی و با متد آشپزی حرفه ای تهیه می گردد. این هواپیمایی با در نظر دریافت تمام سلیقه ها، اعتقادات مذهبی و رژیم های غذایی انتخاب را برای مسافران خود بسیار راحت نموده است.

پذیرایی در هواپیمایی ماهان در کلاس های پروازی مختلف

پذیرایی در اکونومی کلاس:

با ماهان در کلاس پروازی اکونومی، بسته به زمان و طول پرواز مسافران با وعده ها و میان وعده های باکیفیت و بسیار خوش طعم پذیرایی می شوند. آشپزان و میهمانداران پرواز ماهان تمام کوشش خود را می نمایند تا پذیرایی درخور فرهنگ ایرانی را به مسافران ارائه دهند.

پذیرایی در بیزینس کلاس:

مسافران بیزینس کلاس منو ویژه ای را در اختیار دارند و می توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند. همچنین میهمانان این کابین با دسرها و نوشیدنی های خوش طعم در طول پرواز پذیرایی می شوند. انواع نان و شیرینی، میوه های تازه فصلی، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی و غذاهای متنوع را در منو غذایی بیزینس کلاس می توان انتخاب کرد.

غذای خود را قبل از پرواز سفارش دهید

با توجه به ساعت بیولوژیکی بدن و ساعت پرواز، انتخاب غذای مناسب در طول پرواز تأثیر مستقیم بر داشتن سفری آرام و بی دغدغه خواهد داشت. منو غذایی ماهان با توجه به انواع غذاهای بین المللی از سراسر دنیا آماده شده و حق انتخاب گسترده ای را در اختیار مسافران قرار می دهد.

شما می توانید 36 ساعت قبل از پرواز به سایت هواپیمایی ماهان مراجعه نموده و غذای خود را با توجه به رژیم و ذائقه خود سفارش دهید. البته اگر به اینترنت دسترسی ندارید و یا مراجعه به سایت برایتان مشکل است. هواپیمایی ماهان اماکن سفارش غذای تلفنی را نیز به وسیله تماس با مسئولان رزرواسیون این هواپیمایی فراهم نموده است. در اینصورت اگر از رژیم غذایی خاصی استفاده می کنید دیگر نگرانی خاصی بابت صرف غذا در هواپیما نخواهید داشت. هنگام سفارش غذا دقت کنید چرا که منو درخواستی شما فقط یک بار ثبت شده و غیرقابل تغییر می باشد.

منوهای ویژه غذایی در هواپیمایی ماهان

شرکت ماهان تمام سلیقه ها را در نظر گرفته و غذاهای زیر را منو خود قرار داده است:

منو غذایی ویژه بچه ها

شرکت ماهان منو ویژه ای را نیز برای بچه ها عزیز و مطابق با سلیقه آن ها در نظر گرفته است. در این منو از ماهی، گوشت با استخوان و ادویه ها و چاشنی های تند استفاده نمی گردد و غذاها طبق سلیقه بچه ها و بسیار اشتهاآور تزئین می شوند.

منو غذایی هندی - آسیایی

سبک آشپزی هندی و آسیای شرقی از غذاهای پرطرفدار و مطابق سلیقه بیشتر افراد است. ازاین رو ماهان انواع غذاهای هندی و آسیایی را با گوشت بره، مرغ یا ماهی طبخ می نماید و در منو غذایی خود قرار می دهد. این غذاها با ادویه ها و چاشنی های سنتی مناطق خود تهیه شده و عطروطعمی بی نظیر دارند.

منو غذایی دریایی

انواع غذاهای دریایی مانند میگو، ماهی، صدف و خرچنگ را می توان از منو ماهان سفارش داد. این غذاها بیشتر محلی بوده و مطابق دستور پخت هر منطقه تهیه می شوند. هنگام سفارش غذا به مواد استفاده شده در آن دقت کنید تا بتوانید غذایی مطابق با ذائقه خود سرو کنید.

غذاهای گیاهی

شما می توانید قبل از پرواز، کادر رزرواسیون ماهان را از رژیم غذایتان آگاه کنید. آشپزان حرفه ای این ایرلاین غذا را دقیقاً مطابق رژیم شما برایتان سرو می نمایند. منو غذاهای گیاهی هواپیما ماهان بسیار متنوع بوده و قدرت انتخاب زیادی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

منوی مخصوص بیماران دیابتی

مسافرانی که بیماری دیابت دارند، می توانند غذای خود را از بین غذاهایی که دارای کربوهیدرات و فیبر بالا دارند سفارش دهند. این مواد قند را کنترل نموده و مسافران در طول پرواز دچار مشکل نخواهند شد.

منوی مخصوص برای افرادی که به مواد خاص حساسیت دارند

چنانچه به موادی مانند گلوتن و لاکتوز حساسیت دارید یا کلسترول شما بالاست بهتر است قبل از پرواز آن را به رزرواسیون ماهان اطلاع داده تا منو غذایی ویژه در اختیار شما قرار گیرد. همچنین این هواپیمایی غذاهای سبک که فاقد فلفل سیاه، پودر چیلی و مواد غذایی سنگین هستند را برای سرو در اختیار مسافران قرار می دهد.

جهت رزرو و خرید بلیط ماهان به سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما در سایت آژانس هواپیمایی خبرنگاران مراجعه نموده و یا با شماره 88880000-021 تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 937

به "پذیرایی هواپیمایی ماهان هنگام پرواز چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرایی هواپیمایی ماهان هنگام پرواز چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید