کسب مقام نخست تیم بتن دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در مالزی

به گزارش تور آسیایی ارزان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک پیروز شد در مسابقات بین المللی بتن آمریکا عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

کسب مقام نخست تیم بتن دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

علیرضا نظام آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اراک با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی بتن گفت: مسابقات بین المللی بتن آمریکا ACI شاخه کوالالامپور در کشور مالزی برگزار گردید.

وی اضافه نمود: این مسابقات با حضور 42 تیم از صنایع بتنی فعال درمالزی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دررده های بین المللی و تیم دانشجویی بتن دانشگاه آزاد اسلامی اراک از ایران برگزار گردید.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک توضیح داد: موضوع این مسابقات ساخت بتن های خود متراکم با مقاومت اولیه بسیار بالا (i-HESSCC) و مکان برگزاری این مسابقات دانشگاه UITM کشور مالزی بود.

نظام آبادی گفت: در این دوره از مسابقات تیم بتن دانشگاه آزاداسلامی اراک پیروز به کسب عنوان نخست شده و مقام دوم این دوره از مسابقات نیز به شرکت (Hume concrete products research center) که بزرگترین شرکت ساخت و فراوری قطعات بتنی در مالزی است اختصاص یافت همچنین مقام سوم این مسابقات از آن دانشگاه UKM مالزی شد.

وی بیان داشت: استاد راهنمای تیم بتن دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک هانیه حمیدی، پریا سنایی راد، و مهدی یار توفیقی و استاد راهنمای این تیم مهدی غفوری و مجید جمشیدی نیز مدیر گروه بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک عنوان نمود: تیم بتن دانشگاه آزاداسلامی اراک پیش از این مسابقات نیز چند عنوان ملی و بین المللی را در کارنامه خود ثبت نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 432

به "کسب مقام نخست تیم بتن دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام نخست تیم بتن دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید