یاری ستار ه ها و مالکان NBA به کارکنان سالن های بسکتبال

به گزارش تور آسیایی ارزان، تعدادی از بازیکنان، مربیان و مالکان تیم های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به یاری کارکنان سالن های بسکتبال آمدند.

یاری ستار ه ها و مالکان NBA به کارکنان سالن های بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، بسیاری از کارکنان سالن های ورزشی به دنبال تعطیلی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به خاطر شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده و دیگر درآمدی ندارند. در این بین، ستاره های بسکتبال NBA به یاری این کارکنان آمده اند.

یانیس آنتتوکنمپو، ستاره یونانی تیم میلواکی باکس 100 هزار دلار به کارکنان سالن فیسرو فورومیاری نموده است. او می گوید: این حس، بسیار عظیم تر از بسکتبال است. من می خواهم در این روزهای سخت به کسانی که زندگی را برای من، خانواده ام و هم تیمی هایم راحت تر نموده اند، یاری کنم.

بلیک گریفین، فوروارد دیترویت پیستونز و زاین ویلیامسون، ستاره جوان نیواورلینز پلیکانز نیز هر کدام 100 هزار دلار برای کارکنان سالن های بسکتبال شهر خود، کنار گذاشتند. ویلیامسون همچنین متعهد شده که تمام دستمزد کارکنان سالن اسموثی کینگ سنتر را در 30 روز آینده، پرداخت کند.

کوین لاو، بازیکن تیم کلیولند کاوالیرز نیز مبلغ مشابهی را به کارکنان سالن کوئیکن لونز به وسیله بنیاد خیریه خود اختصاص داده است.

مارک کیوبن، مالک دالاس موریکس و تونی رسلر، مالک آتلانتا هاوکس هم حقوق کامل کارکنان شان در 30 روز آینده را پرداخت خواهند کرد.

تیم گلدن استیت وریرز ولی پا را فراتر از این ها گذاشته و گروهی از این تیم شامل، بازیکنان، مربیان و مالک این تیم، یک میلیون دلار برای یاری به کارکنان سالن شان در نظر گرفته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 877

به "یاری ستار ه ها و مالکان NBA به کارکنان سالن های بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری ستار ه ها و مالکان NBA به کارکنان سالن های بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید