10 شیرینی مجذوب کننده فرانسوی

به گزارش تور آسیایی ارزان، تور فرانسه یکی از پرطرفدارترین تور خارجی در دنیا است. این کشور با جاذبه های گردشگری فراوان، تاریخ و فرهنگ غنی و غذاها و دسرهای خوشمزه، مقصدی دوست داشتنی است. اگر یکی از عاشقان شیرینی و دسر هستید تور فرانسه با تنوع بالای خوراکی هایش، از برترین انتخاب هاست. اینجا بیشتر درباره 10 شیرینی و دسر فرانسوی بخوانید.

10 شیرینی مجذوب کننده فرانسوی
  • 2. کرم بروله، دسر کلاسیک فرانسوی
  • نکاتی برای تهیه کرم بروله:
  • 3.تارت لیمو، اصالت طعم شیرینی فرانسه
  • 4.تارت تاتین، دسر سنتی فرانسوی
  • 5.کرپ، پنکیک فرانسوی
  • 6.جزیره شناور، خوشمزه ای در تور فرانسه
  • 7. موس شکلاتی، طعم با اصالت در تور فرانسه
  • 8. فوندانت شکلاتی، دسر محبوب فرانسوی
  • 9. شیرینی ناپلئونی، لایه های خوشمزه
  • نکاتی برای تهیه اکلر:
  • تنوع اکلر:
  • نکات مهم درباره شیرینی های فرانسه

انواع شیرینی فرانسوی

شیرینی و دسر فرانسوی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور است. شیرینی های فرانسوی با طعم های دلنشین و ظاهری زیبا، در سراسر دنیا شناخته شده اند. تور خارجی اروپا و تور فرانسه یکی از پرطرفدارهاست و می توانید با انتخاب آن خاطراتی خوش و طعم هایی عالی را تجربه کنید. در این مقاله به معرفی 10 شیرینی و دسر فرانسوی می پردازیم که در تور فرانسه نباید از امتحان کردن آنها غافل شوید.

1. ماکارون، شیرینی خوشمزه فرانسه

ماکارون یکی از معروف ترین شیرینی های فرانسوی است که قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می گردد. این شیرینی با دو لایه خمیر مرنگ و یک لایه کرم میانی تهیه می گردد. ماکارون ها در رنگ ها و طعم های مختلف وجود دارند، اما طعم وانیل و شکلات از محبوب ترین آنها هستند. پس از قلم نیاندازید اگر تور فرانسه را انتخاب کردید و راهی این کشور شدید بدون ماکارون سفر شما کامل نخواهد بود.

تنوع ماکارون

ماکارون ها در رنگ ها و طعم های مختلف وجود دارند. بعضی از محبوب ترین طعم های ماکارون عبارتند از:

وانیل

شکلات

توت فرنگی

لیمو

قهوه

فندق

شکلات سفید

ماکارون ها را می توان به عنوان دسر، میان وعده، یا حتی صبحانه سرو کرد. این شیرینی های خوشمزه در سراسر دنیا هواداران زیادی دارند.

2. کرم بروله، دسر کلاسیک فرانسوی

کرم بروله یک دسر فرانسوی کلاسیک است که قدمت آن هم به قرن هفدهم میلادی باز می گردد. این دسر با یک لایه کارامل برشته روی یک کرم خامه ای تهیه می گردد. کرم بروله طعمی شیرین و کره ای دارد و معمولاً با یک قاشق چایخوری شکر سرو می گردد. در تور فرانسه با کرم بروله سفر شما خاطره انگیزتر خواهد بود.

نکاتی برای تهیه کرم بروله:

برای تهیه کرم بروله، از خامه پرچرب بهره ببرید.

زرده های تخم مرغ باید کاملاً فرم بگیرند و کرم رنگ شوند.

مایه کرم باید کاملاً یکدست گردد.

برای پخت کرم بروله، از فر با دمای ثابت بهره ببرید.

تنوع کرم بروله

کرم بروله را می توان در طعم های مختلف تهیه کرد. بعضی از محبوب ترین طعم های کرم بروله عبارتند از:

وانیل

شکلات

قهوه

توت فرنگی

لیمو

کرم بروله را می توانید به همراه یک فنجان قهوه یا چای میل کنید و از طعم های اصیل فرانسوی لذت ببرید.

3.تارت لیمو، اصالت طعم شیرینی فرانسه

تارت لیمو یک دسر فرانسوی خوشمزه است که با یک لایه خمیر تارت و یک لایه کرم لیمو تهیه می گردد. کرم لیمو طعمی ترش و شیرین دارد و معمولاً با یک قاشق چایخوری پودر قند سرو می گردد. اگر با تور فرانسه به این کشور سفر کردید بدون تست تارت لیمو سفر شما کامل نیست.

4.تارت تاتین، دسر سنتی فرانسوی

تارت تاتین یک دسر فرانسوی سنتی است که با سیب، کره و شکر تهیه می گردد. این دسر به صورت برعکس شده در بشقاب سرو می گردد و طعمی شیرین و کاراملی دارد.اگر انتخاب شما تور خارجی و تور فرانسه است حتما این دسر را امتحان کنید.

5.کرپ، پنکیک فرانسوی

کرپ یک نوع پنکیک فرانسوی است که معمولاً با شکر، کره و خامه سرو می گردد. کرپ ها در مقدار های مختلف وجود دارند و می توان آنها را با مواد مختلفی پر کرد. در تور فرانسه بدون شک این کرپ ها به شما پیشنهاد خواهد شد.

6.جزیره شناور، خوشمزه ای در تور فرانسه

جزیره شناور یک دسر فرانسوی کلاسیک است که با یک تخم مرغ، خامه و شکر تهیه می گردد. این دسر طعمی شیرین و خامه ای دارد و معمولاً با یک قاشق چایخوری پودر قند سرو می گردد. در صورتی که در بین تور خارجی مختلف، تور فرانسه انتخاب شماست از این دسر خاص غافل نشوید.

7. موس شکلاتی، طعم با اصالت در تور فرانسه

موس شکلاتی یک دسر فرانسوی خوشمزه است که با شکلات، خامه و تخم مرغ تهیه می گردد. موس شکلاتی طعمی شیرین و شکلاتی دارد و معمولاً در قالب های مختلف سرو می گردد.

8. فوندانت شکلاتی، دسر محبوب فرانسوی

فوندانت شکلاتی یک دسر فرانسوی محبوب است که با شکلات، تخم مرغ و شکر تهیه می گردد. فوندانت شکلاتی طعمی شیرین و شکلاتی دارد و معمولاً داغ سرو می گردد. پس اگر در پی تور خارجی هستید حتما تور فرانسه را پیشنهاد می کنیم.

9. شیرینی ناپلئونی، لایه های خوشمزه

شیرینی ناپلئونی یک دسر فرانسوی کلاسیک است که با لایه های نازک خمیر و خامه تهیه اش می نمایند. شیرینی ناپلئونی طعمی شیرین و خامه ای دارد و معمولاً با یک قاشق چایخوری پودر قند سرو می گردد. اگر تور خارجی فرانسه را تهیه نموده اید، این شیرینی کنار برج ایفل لذت دوچندان می دهد.

10. شیرینی اکلر، طعم خوش خیابان پاریس

شیرینی اکلر یکی از معروف ترین شیرینی های فرانسوی است که قدمت آن به قرن ها پیش باز می گردد. این شیرینی با دو لایه خمیر و یک لایه کرم میانی تهیه می گردد. اکلر ها در رنگ ها و طعم های مختلف وجود دارند. نان مرنگ ترد است و نباید آن را با نان خامه ای اشتباه گرفت.

نکاتی برای تهیه اکلر:

برای تهیه اکلر، از سفیده تخم مرغ های تازه بهره ببرید.

سفیده ها باید کاملاً فرم بگیرند و سفیده ها سفت شوند.

در تهیه کرم میانی، از شکلات با کیفیت بهره ببرید.

برای پخت اکلر ها، از فر با دمای ثابت بهره ببرید.

تنوع اکلر:

اکلر ها در رنگ ها و طعم های مختلف وجود دارند. بعضی از محبوب ترین طعم های اکلر عبارتند از:

وانیل

شکلات

توت فرنگی

لیمو

قهوه

فندق

شکلات سفید

نکات مهم درباره شیرینی های فرانسه

سعی کنید از شیرینی ها و دسرهای تازه پخته شده بهره ببرید. شیرینی های تازه طعم بهتری دارند و لذت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

اگر به شیرینی های شکلاتی علاقه دارید، حتماً موس شکلاتی یا فوندانت شکلاتی را امتحان کنید

اگر به شیرینی های میوه ای علاقه دارید، حتماً تارت لیمو یا تارت تاتین را امتحان کنید. این دسرها طعمی ترش و شیرین دارند و بسیار خوشمزه هستند.

اگر به شیرینی های خمیری علاقه دارید، حتماً شیرینی ناپلئونی یا اکلر را امتحان کنید. این دسرها بافتی نرم و لطیف دارند و بسیار لذت بخش هستند.

سخن آخر

تور فرانسه یکی از سفرهای اروپایی دوست داشتنی است که در آن می توانید تجربه های خوبی داشته باشید. یکی از این تجربه ها چشیدن طعم های تازه و خوردن شیرینی و دسر است. اگر دوست دارید این شیرینی های خوشمزه را در کافه های پاریس و دیگر شهرهای اروپایی امتحان کنید، خبرنگاران با تور خارجی همراه شماست تا برترین خاطرات را رقم بزنید.

منبع: دالاهو
انتشار: 25 دی 1402 بروزرسانی: 25 دی 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2451

به "10 شیرینی مجذوب کننده فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شیرینی مجذوب کننده فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید