ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا سرانجام بهمن

به گزارش تور آسیایی ارزان، ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا خاتمه بهمن صورت می گیرد.

ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا سرانجام بهمن

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به اینکه بنابر حکم 91 برنامه چهارم توسعه تکلیفی مبنی بر تشکیل سازمان گردشگری برعهده شهرداری است، اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار تهران، شورای سیاست گذاری تشکیل شد و در حال حاضر تدوین لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران در مراحل پایانی واقع شده است به طوری که ظرف دو هفته آینده این لایحه به اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شورا و نهادها خواهد رفت تا پس از جمع بندی نهایی جهت تصویب به صحن شورا ارسال گردد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر اولویت شهرداری تهران در حوزه گردشگری بر مبنای تشکیل هلدینگ است، اضافه نمود: در این راستا با همفکری اعضای شورای شهر، هلدینگ گردشگری تشکیل خواهد شد تا مراکز گردشگری و تفریحی گرد هم آیند و در نهایت در صورت پیروز بودن تجربه هلدینگ، به سمت تشکیل سازمان گردشگری و مراکز تفریحی خواهیم رفت.

سید احمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران نیز در مورد بودجه حوزه گردشگری شهرداری در سال آینده گفت: توافق ما با شهرداری برای بودجه حوزه گردشگری بر این بود که تا زمان تصویب بودجه سال 1403، لایحه هلدینگ گردشگری را به شورا ارائه دهد تا بودجه با موضوع تخصیص به هلدینگ تنظیم گردد.

وی بعلاوه توضیح داد: بودجه بخش میراث فرهنگی، بازسازی و گردشگری مشخص شده اما به صورت پراکنده است و اگر لایحه هلدینگ در ایام پیش رو به شورا ارسال و تصویب گردد، اعتبار حوزه گردشگری به صورت منسجم تدوین خواهد شد.

علوی با بیان اینکه لایحه در شهرداری تهران آماده شده است، اعلام کرد: امیدواریم با ارسال لایحه تشکیل هلدینگ گردشگری به شورا و تصویب آن در ایام پیش رو بتوانیم تا ابتدای اسفند که جزئیات بودجه به تصویب خواهد رسید، بودجه این حوزه را نیز به صورت منسجم به هلدینگ اختصاص دهیم.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1402 بروزرسانی: 10 بهمن 1402 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 2914

به "ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا سرانجام بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال لایحه هلدینگ گردشگری و مراکز تفریحی تهران به شورای شهر تا سرانجام بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید