کمک: شرکت در تورنمنت فوتسال برزیل را مشروط اعلام کردیم، 2 اردو در مهر ماه خواهیم داشت

به گزارش تور آسیایی ارزان، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت با وجود اهمیت بالای تورنمنت بین المللی برزیل، حضور بانوان کشورمان در این مسابقات به صورت مشروط اعلام شده است.

کمک: شرکت در تورنمنت فوتسال برزیل را مشروط اعلام کردیم، 2 اردو در مهر ماه خواهیم داشت

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهناز کمک درباره برنامه ریزی های مربوط به تیم ملی فوتسال بانوان گفت: قرار بود نخستین اردوی تدارکاتی تیم در شهریور ماه برگزار گردد که به دلایل مباحث مربوط به شیوع ویروس کرونا این اردو برگزار نشد .بر همین اساس طبق زمان بندی انجام شده، دو اردو در مهر ماه خواهیم داشت. اردوی اول در هفته اول مهر برگزار می گردد که به مرحله انتخابی اختصاص دارد. فاز دوم مهر ماه به اردوی اصلی که با حضور بازیکنان جدید و قدیمی برگزار خواهد شد، اختصاص دارد.

ما با برنامه ریزی پیش می رویم تا به اهداف خود که تداوم موفقیت فوتسال بانوان در آسیاست، برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درخصوص حضور تیم ملی در تورنمنت بین المللی برزیل گفت: با توجه به زمانی که از سوی فدراسیون فوتبال برزیل (15 شهریور ماه) اعلام شده بود، آمادگی خود را با ارسال نامه ای به صورت مشروط اعلام کردیم. تضمین سلامت بازیکنان و اهمیت منطقی بودن اعزام ملی پوشان به برزیل با توجه به شرایط کووید19 در کشور برزیل که هم اکنون در رده دوم دنیا به عنوان یک کشور پُرخطر واقع شده است، برای ما اولویت است. با ایمیلی به این کشور اعلام کردیم که اگر شرایط مهیا باشد، می توانیم در این تورنمنت بین المللی حضور یابیم.

وی گفت: اگر بیماری کرونا در برزیل تشدید گردد، احتمال تغییر زمان مسابقات از آذرماه به ماه دیگری وجود دارد. بهترین های قاره ها در این تورنمنت حضور خواهند داشت و شرکت در آن برای ما اهمیت بالایی دارد، اما مهم ترین نکته این است که شرایط و سلامتی بازیکنان مان برای شرکت در این تورنمنت به خطر نیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1148

به "کمک: شرکت در تورنمنت فوتسال برزیل را مشروط اعلام کردیم، 2 اردو در مهر ماه خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: شرکت در تورنمنت فوتسال برزیل را مشروط اعلام کردیم، 2 اردو در مهر ماه خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید