نقش مهم آراء فلوریدا در معین رئیس جمهور آمریکا

به گزارش تور آسیایی ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- آراء مردم ایالت ناهمگون فلوریدا نقش مشخص کننده ای در پیروزی رئیس جمهور آینده در انتخابات آمریکا دارد.

نقش مهم آراء فلوریدا در معین رئیس جمهور آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز؛ تازه ترین آمار ها نشان می دهد، بیش از 70 میلیون آمریکایی یک هفته زودتر از شروع انتخابات رای خود را داده اند. این در حالی است که تبلیغات انتخاباتی در ایالت های ناهمگون آمریکا از جمله ایالت فلوریدا که نقش مهمی در به قدرت رسیدن هر یک از نامزد ها دارند، ادامه دارد.

گزارشگر این شبکه گفت: هر یک از احزاب سیاسی توجه خود را به دو چیز معطوف نموده اند، به ریاست جمهوری و ایالت های ناهمگون و متغیر.

فلوریدا شهر تندباد ها و طوفان های سیاسی است. سخت است، به نتایج صندوق آراء در این شهر اعتماد کرد، به ویژه پس از نوسان هایی که در نظر سنجی ها دیده می گردد. این نظر سنجی ها یک بار نشان می دهد، بایدن جلو افتاده است و بار دیگر نشان می دهد، این ترامپ است که شانس بیشتری در به دست آوردن آراء دارد.

جینفر گری نامزد مستقل عضویت در شهرداری پرادو گفت: در این شهر به سبب تابعیت های مختلفی که در آن زندگی می نمایند، تنوع زیادی وجود دارد؛ از این رو سیطره میان دو حزب در شمال و جنوب این ایالت تفاوت دارد. این تنوع باعث شده است، فلوریدا دارای قدرت سیاسی باشد.

گزارشگر اضافه کرد: تبلیغات های انتخاباتی ازسطح اینترنت فراتر رفته است. این تبلیغات در فلوریدا هم از مرز های زمینی فراتر است و مبلغان کشتی هایی برای تبلیغات دریایی و هوایی در نظر گرفته اند تا در سومین و بزرگترین ایالت آمریکا پیروز باشند.

این ایالت 29 کرسی در مجتمع انتخابات داراست و پس از سرانجام رای گیری ها مشخص کنده نام رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

مارکو گیرز نامزد مستقل انتخابات گفت: فلوریدا ایالت ناهمگونی است، چه بسا نتیجه انتخابات در آن به نفع دموکرات ها یا جمهوری خواستار باشد. تنها با شمارش آخرین رای را دهندگان می توان فهمید، چه کسی در این ایالت پیروز خواهد شد. همه ایالت های منتظر نتایج ایالت فلوریدا هستند.

گزارشگر در سرانجام اضافه کرد: هزینه های تبلیغات انتخاباتی در ایالت فلوریدا برای نخستین بار به بیش از 150 میلیون دلار رسیده است تا رای دهندگان بی ثبات و خاکستری که تعداد آن ها به 20 درصد می رسد، جذب شوند. احزاب کوشش می نمایند، تبلیغات خود را افزایش دهند تا بتوانند اعتماد آن ها را جلب نمایند و چه بسا باعث موفقیت نامزد خود در رقابت شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: asiaro.ir شناسه مطلب: 1309

به "نقش مهم آراء فلوریدا در معین رئیس جمهور آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش مهم آراء فلوریدا در معین رئیس جمهور آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید